Atlètic Santa Fe


Unirse al foro, es rápido y fácil

Atlètic Santa Fe
Atlètic Santa Fe
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fotos Marató Barcelona 2014

2 participantes

Ir abajo

Fotos Marató Barcelona 2014 Empty Fotos Marató Barcelona 2014

Missatge  Jordi300 Dt Feb 25, 2014 7:32 am

Hola Amics,

Sóc lo Jordi de Cal Tressens. M'agradaria saber quants de vosaltres anireu a córrer la Marató de Barcelona d'enguany. Si em dieu a quin ritme teniu previst de córrer, podré planificar la sessió fotogràfica per tal de fer-vos les fotos en diferents kilómetres del recorregut. Com cada any per la Marató sortiré a tirar fotos, amb el repte aquest any de fer 1000 fotos correctes, és a dir, n'hauré de tirar moltes més. Aquesta és la meva contribució a la festa de la Marató.

Jordi300

Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 25/02/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Fotos Marató Barcelona 2014 Empty Re: Fotos Marató Barcelona 2014

Missatge  Frank14 Dj Mar 13, 2014 12:07 pm

Doncs jo la correré amb el dorsal 13836 i amb nom de Sergi Muñoz, he fet colar un dorsal del Zurich així no he de pagar res. La meva mitja si tot anés be seria de 55' cada 10km, a uns 5'30al km. Per tan poder acabar la en menys de 4h. Pinte calor, llavor tocarà la samarreta de tirantets del club, (ho coneguda com la samarreta de Xavi Alet), i pantaló del club. Amb el meu ritme t'hi podràs recrear alhora de fer fotos, amb els Planes ho tindràs mes difícil pk van molt ràpid!!! Salut!

Frank14

Nombre de missatges : 1
Data d'inscripció : 13/03/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Fotos Marató Barcelona 2014 Empty Re: Fotos Marató Barcelona 2014

Missatge  Jordi300 Dj Mar 13, 2014 9:14 pm

Molt bé, estaré atent a les samarretes del Club. Va bé saber el ritme de cursa per poder elegir dos o tres llocs. Aquest cop començaré a fer fotos a la sortida. Molta sort, i bona cursa. A més a més del Planes, algú altre farà la cursa?

Jordi300

Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 25/02/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Fotos Marató Barcelona 2014 Empty Re: Fotos Marató Barcelona 2014

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum