Atlètic Santa Fe


Unirse al foro, es rápido y fácil

Atlètic Santa Fe
Atlètic Santa Fe
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Alta FEEC. Opineu!

5 participantes

Ir abajo

Alta FEEC. Opineu! Empty Alta FEEC. Opineu!

Missatge  Lo Secretari Ds Jul 20, 2013 8:57 pm

Un dels objectius de l’Atlètic Santa Fe, que varem explicar a l’Assemblea de socis, és la valoració de la possibilitat de la tramitació i gestió de les llicències federatives de la FEEC (Federació d’entitats excursionistes de Catalunya) dels socis i sòcies.

La tramitació d’aquestes llicències per part del Club té un cost important, en concepte d’inscripció del Club a la FEEC i de la tramitació de llicències.

Teniu tota la informació sobre les llicències (any 2013) en el següent enllaç:

[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]

Per aquest motiu, és interessar saber la vostra opinió al respecte i que ens comuniqueu si esteu interessats en obtenir les llicències a través de l'Atlètic Santa Fe a partir de l'any vinent, si penseu que és positiva aquesta adhesió a la FEEC, els pros i els contres d'aquesta iniciativa....

Digueu la vostra, és important!
Lo Secretari
Lo Secretari

Nombre de missatges : 36
Data d'inscripció : 16/05/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Alta FEEC. Opineu! Empty Re: Alta FEEC. Opineu!

Missatge  jvilana Ds Jul 20, 2013 10:11 pm

Ei bones,

jo si que hi estic interessat, ja que ara ja estic federat...  però amb un altre club... Sad Sad

Salut!!
jvilana
jvilana

Nombre de missatges : 62
Data d'inscripció : 16/05/2012
Edad : 45

Tornar a dalt Ir abajo

Alta FEEC. Opineu! Empty Re: Alta FEEC. Opineu!

Missatge  Xavier1986 Ds Jul 20, 2013 11:00 pm

Ja eh enviat correu que si estic interessat jo, salut
Xavier1986
Xavier1986

Nombre de missatges : 56
Data d'inscripció : 21/05/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Alta FEEC. Opineu! Empty Re: Alta FEEC. Opineu!

Missatge  Xesco Dl Jul 22, 2013 5:43 pm

Bon dia

Actualment estic federat a la UEU i si ho feu em passaré a l'Atlètic. Vosaltres mateixos valoreu si val la pena la despesa i la feina o no. depenent del preu de la llicència ( no depen de vosaltres ) la Laura també es federarà ja que també ho estava abans del naixement dels nens.

Per la vostra informació a Organyà hi altra gent federada com lo Roig, lo seu germà Lluís, el Marcel també ho estava, lo Filosa i lo seu pare ho estan al club d'Oliana, lo secretari de l'Ajuntament, ...


Xesco

Nombre de missatges : 18
Data d'inscripció : 18/10/2012
Edad : 47

Tornar a dalt Ir abajo

Alta FEEC. Opineu! Empty Re: Alta FEEC. Opineu!

Missatge  Planes Dt Jul 23, 2013 5:58 am

jo ja estic federat però si ho tireu endavant em federaré aquí.
Planes
Planes

Nombre de missatges : 86
Data d'inscripció : 16/11/2011
Ubicació : Organyà

Tornar a dalt Ir abajo

Alta FEEC. Opineu! Empty Re: Alta FEEC. Opineu!

Missatge  Xesco Dt Jul 23, 2013 10:40 pm

Bones

Havia pensat que podríem informar a la canalla que fan escalada esportiva de les aventatges que té està federat: assegurança, descompte en la compra de material, entrades a diferents llocs, ... sopar de nadal. Em refereixo a la gent com l'Escofet, el Joan "Rocamora", el Vicenç López, l'Aitor Carrera "Torres", ... d'aquesta manera fins i tot algun es farà soci del club i, encara que es va crear l'Atlètic a partir del tema de córrer, semblarem un club més divers no només de 10 corredors i 4 excursionistes de familia.

Xesco


Xesco

Nombre de missatges : 18
Data d'inscripció : 18/10/2012
Edad : 47

Tornar a dalt Ir abajo

Alta FEEC. Opineu! Empty Re: Alta FEEC. Opineu!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum